Cigg och Kaffe: Ett samarbete



Visste du att man kan köpa färdiga "paket" med både cigg och kaffe så att "dagen är räddad"?
Personligen dricker jag verkens kaffe eller röker. Jag tycker att det är för vuxna människor och jag känner mig inte alls som vuxen utan kommer troligen alltid vara en ungdom även när jag blir äldre. Men för er som gillar det kan det vara till en fördel att känna till att detta finns i kiosker och uteställen lite varstans i Japan. Det finns givetvis otaliga automater med både kaffe och cigaretter som man kan köpa för några yen.

 

Övrigt: Kaffe = Dryck. Detta inlägg hamnar i "matkultur".


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM